احمدزاده: ملوان شانس بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد

احمدزاده: ملوان شانس بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد

محمد احمدزاده درباره وضعیت تیم فوتبال ملوان در آستانه دیدار با پرسپولیس، اظهار کرد: از لحاظ تیمی در شرایط خوبی قرار داریم و فقط پژمان نوری با مصدومیت مواجه است که هنوز نتوانسته‌ایم او را به آمادگی برسانیم. او در بازی با سپاهان با مصدویت مواجه شد اما سایر بازیکنان آماده هستند.

سرمربی ملوان با اشاره به تدارک مناسب این تیم برای دیدار با پرسپولیس افزود: آهسته آهسته تیم را به وضعیت مطلوب می‌رسانیم و در روزهای پایانی فشار تمرینات را کم می‌کنیم تا بازیکنان فشار بالایی را حس نکنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا کارشناسان پرسپولیس را بهترین تیم لیگ برتر در فصل جاری می‌دانند، تاکید کرد: من هم با این موضوع موافق هستم و معتقدم پرسپولیس تیم خوبی دارد و بهتر از فصول گذشته عمل کرده است. مطمئنا بازی در انزلی نسبت به بازی در ورزشگاه‌های دیگر سخت‌تر است و پرسپولیس نمی‌تواند در این بازی به آسانی فوتبالش را ارائه دهد.

احمدزاده در واکنش به اینکه برانکو ایووانکویچ دیدار با ملوان را سخت‌ترین بازی تیمش در این فصل دانسته است، گفت: فکر می‌کنم هر دو تیم به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند و پیروزی در این مسابقه بسیار حیاتی است. ما با پیروزی در این بازی با خیال راحت‌تری به هفته‌های آینده فکر می‌کنیم و پرسپولیس هم می‌تواند در کورس قهرمانی باقی بماند. پس این بازی در سرنوشت هر دو تیم تاثیرگذار خواهد بود.

سرمربی انزلی‌چی ملوان شانس تیمش برای پیروزی در این دیدار را بیشتر دانست و اضافه کرد: ما در خانه بازی می‌کنیم و حمایت هواداران‌مان را داریم. آنها می‌توانند کار را برای هر تیمی سخت کنند. احتمال برد ملوان را بیشتر می‌دانم و فکر می‌کنم فارغ از هر نتیجه‌ای فوتبال زیبایی را هم از هر دو تیم خواهیم دید. باز هم می‌گویم ما برای آینده نیاز به پیروزی در این بازی داریم و شانس کسب سه امتیاز توسط تیم‌مان بیشتر است.

او همچنین در پاسخ به این سوال که برای بقا در لیگ برتر به چند امتیاز نیاز دارند، تصریح کرد: ما به این محاسبات فکر نمی‌کنیم. باید از تمام تیم ها امتیاز بگیریم. ما با هدف کسب امتیاز به میدان می رویم و فکر می‌کنم با این هدف به مقصود مان می رسیم.

احمدزاده در پایان درباره این که پس از گذشت حدود یک ماه از حضور او در این تیم، آیا توانسته تیم را از لحاظ تاکتیکی متحول کند، گفت: مشخصا انجام این کار سخت است چرا که زمان کافی را در اختیار نداشتم و مقطع فعلی هم این اجازه را نمی‌دهد، ولی در بازی‌های گذشته بازیکنانم جنگنده ظاهر شده‌اند. زمان برای حل این موضوع به ما کمک می‌کند و فعلا هدف ما گذر از این شرایط است تا به حاشیه امنیت دست یابیم.


وبسایت فرهنگی - هنری کانون ولیعصر (عج) مسجدامام جواد (ع)

:: موضوعات مرتبط: ورزشی , فوتبال , ,
:: برچسب‌ها: ملوان , ملوان بندرانزلی , بندرانزلی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : مجید سیم جو
تاریخ : چهار شنبه 18 فروردين 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: